姜濤紀錄片《答案》首播 自覺有抑鬱症 會同花姐分享私事 (00:43)

文章日期:2021年11月10日

MIRROR人氣王姜濤早前預告會推出個人紀錄片《答案》,揭露自己真性情,《答案》於昨晚(9日)9時在YouTube播出。片段開首,姜濤與肥仔@ERROR(梁業)在排舞室為兩人合唱的《特務肥姜2.0》排舞,並透露拍攝《答案》的原因,「拍呢條片唔係想多啲人鍾意我,可能你睇完呢條片,可能唔係好鍾意我,可能原本你係好鍾意我,但睇完覺得我唔係你想像中咁,其實我覺得唔緊要」。

鏡頭一轉,見姜濤為肥仔按摩,之後肥仔表示排舞師問他們排舞室的射燈會否太刺眼,然後爆姜濤說因為有他在,笑說姜濤是不知廉恥的𡃁仔,又指姜濤已進化,已不是以前的他,「佢以前唔會講啲咁嘅嘢,佢真係囂咗」。姜濤聞言傻笑,然後表示:「我已經不是以前嘅我。」

之後畫面轉到籃球場,片中見到姜濤打籃球時發火,更直言如果真打他不會留手。姜濤說自己每次打波,不少姜糖(粉絲暱稱)在球場等候拍照,但他自覺打完波很污糟感不好意思而拒絕,他便會跟朋友突然跑掉。

姜濤亦在片中重提「I'm tired of everything」的帖文,他憶述當日拍攝廣告由化妝到拍攝前都很正常,不知為何突然情緒很低落,好像突然間不知自己做什麼,加上這一年發生很多事,屋企或者朋友,「所以突然覺得自己好抑鬱,突然覺得自己有抑鬱症咁,前一秒仲笑,下一秒我已經黑晒面」。之後姜濤長嘆了一聲。

之後,播出姜濤在錄音室為《Dear My Friend,》補錄一粒字,監製向他說,經理人花姐(黃慧君)曾私下讚姜濤,並表示花姐很少讚人,令姜濤沾沾自喜。然後,鏡頭拍住姜濤與花姐在車廂內的對話,花姐說︰「你見唔見到姜濤個樣好囂張,好似啲小朋友讀書攞到100分咁,睇吓我幾叻,然後周圍同人講。」姜濤即自讚:「我覺得自己幾好!」然後哈哈笑。姜濤說自己不常約花姐食嘢,但私下會跟對方傾私事,「係我信任佢嘅一個……行動啩,佢(知道)好多嘢,我阿媽都唔知」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕姜濤 紀錄片 答案