陳柏宇閉關前最後一擊 住宅區快閃唱歌當練歌 個唱拒騷肌 (20:17)

文章日期:2021年11月15日

陳柏宇(Jason)昨天(14日)在將軍澳一間Café玩快閃,並獻唱3首歌,其實他在月初曾於工廠區玩快閃,不過很多fans表示因為當天是平日而錯過,所以Jason特意選在星期日黃昏進行,跟大家輕鬆一下。

Jason表示這樣的快閃機會不多,今次見粉絲之餘,也為下月舉行的2場紅館個唱練歌熱身。提到演唱會,Jason表示即將閉關綵排,笑言個唱將賣藝不賣身,他說:「唔會騷肌了,將所有心機放在音樂、鋪排同編曲,用講故事方式呈現畀大家睇,不過怕太花巧大家get唔到,又怕太直白而失去藝術感覺,所以要兩者之間平衡,實在唔容易。」

Jason坦言有些歌曲未必可以夾到演唱會rundown,但又想滿足粉絲,他說:「喺encore部分唱嘅,都會係佢哋想聽嘅歌!」被問到可會有嘉賓演出,Jason表示兩場個唱都有嘉賓,但現階段要保持神秘感。

再次在紅館開唱,Jason表示都有很多朋友經他買飛,但他仍未全部告知同事,他解釋:「太忙,都冇乜時間去搞,但已叫同事準備大概數量嘅座位畀我。囡囡啲同學嘅家長好好,都有上網買飛支持我。」

(即時娛樂)