造星IV|23歲「天籟之音」Ash被爆已為人妻 Ig開腔回應 (18:03)

文章日期:2021年11月17日

昨晚播出第12集的ViuTV《全民造星IV》上演「最強靚聲」對決,26號WINKA(陳泳伽)與81號Ash(鍾卓穎)被抽中進行1對1淘汰賽。年僅23歲、任職護士的Ash雖然被導師梁祖堯盛讚擁有「天籟之音」、「箍牙都好靚」,連花姐(黃慧君)都說喜歡她,最終卻落敗跌入復活區等機會。Ash一出現已憑靚聲、靚樣俘虜大班粉絲,紛紛翻出她從前參加歌唱比賽及演出片段,但與此同時亦被發現原來她去年底已成為人妻!

Ash今日在Instagram(Ig)回應︰「見到好多人對我感情事好有興趣。但參賽以嚟,咁多位參賽者都想好好保護另一半同屋企人,我都同樣,只係同咗比賽最熟嘅朋友,同工作人員講,因為我準備好同大家見面,可能屋企人未必。諗番起當初想參加,佢第一個舉腳贊成,因為佢知道我有幾鍾意唱歌,喺我想放棄嘅時候鼓勵我,一直覺得我有能力同要被出面嘅人認識,所以先至會有大家噚日喺電視上面見到嘅81號Ash。搵到一個同你冇血緣關係但永遠無條件支持你嘅人,見到有人鍾意我比我自己更開心嘅人,我只知道我應該要做嘅就係珍惜,因為人生可以好短暫。所以不論係另一半定係呢一個比賽,選擇咗我就唔會後悔。」

相關新聞︰造星IV|靚聲對決 天籟之音Ash不敵唱得之人WINKA

(即時娛樂)

相關字詞﹕全民造星IV 鍾卓穎