造星IV|梁祖堯被指偏私「復活」方方阿Ling 千字文反駁指控 (13:47)

文章日期:2021年11月21日

ViuTV《全民造星IV》日前誕生60強,導師梁祖堯(阿祖)被批從「復活區」挑選去年《造星III》時已認識的方方(方芷欣),以及演藝學院參加活動時已認識的39歲人母阿Ling(謝裕玲)加入自己組別,疑是偏私,識人好過識字。

阿祖今日在社交平台上載與其B組成員的合照,撰寫千字文回應網民批評。他坦言也想「救」阿妹、Yanis、Jackie等參賽者,拍攝時也曾討論過,但認為要公平地看眾人當日表現及實力來決定。

「觀眾緣都係軟實力嘅一種,但係三個月前,當時所有宣傳都未出街,我哋根本無辦法用呢一樣嘢來做衡量,實在難以去預測觀眾對佢哋嘅期望。最後同觀眾期望有落差,都好心痛,感覺上真係放棄了一些原來非常得觀眾歡心嘅表演者。我必須要講句公道說話,你有權話阿Ling雖然年紀大,有權覺得佢唔係女團人選,但係當晚佢嘅壓台感實在比好多其他參賽者優勝,雖然我哋係認識,但係佢10年以上嘅舞台經驗就係為佢帶來表演氣場嘅原因,我相信呢一點大家都冇辦法否認嘅,而復活區內我認識嘅人亦唔止佢一個。而點解39歲就唔可以追夢?復活方方,同樣因為舞台實力。

對於未來女團經理人阿Wing曾表示女團成員要有年齡限制(16-25歲),阿祖強調一開始已不同意,認為既然報名條件沒年齡限制,就應該給有才華又熱血的人機會去為自己創造奇蹟。阿祖坦言比賽是沒有公平的,因為表演從來沒輸贏,只有喜不喜歡,難以用客觀標準去評定,而且現場睇與透過熒幕睇亦會有落差。

最後,阿祖認為觀眾睇得肉緊,證明《造星IV》是個十分成功的節目,希望大家會家繼續支持這一班努力追夢的女仔。

相關新聞︰造星IV|梁祖堯「復活」方方阿Ling被批偏私

(即時娛樂)