《造星IV》60強今拉開戰幔 許廷鏗爆學員明爭暗鬥攻心計 (17:35)

文章日期:2021年11月22日

ViuTV選秀節目《全民造星IV》第二輪比賽,今晚(22日)正式拉開戰幔,由60強淘汰20位學員;60位女參賽者亦已分成A、B組,每組30人,A組導師為許廷鏗,B組導師則是梁祖堯;第二輪比賽的評判團包括泳兒、鍾舒漫、陳輝陽、少爺占和韋羅莎。

許廷鏗今天在Instagram貼出和A組隊員的大合照,並撰長文抒發感受。他坦言擔任導師時,曾有「三怕」,「怕 唔夠能力去成就夢想、怕 唔夠了解女團的特性、怕 唔夠資格去教導佢哋」。他寫道:「呢一張相,就係我第一次正式同組員見面,我唔知嚟緊呢part會唔會出街,但係我可以解釋下點解每個人,手上都有兩張寫滿了字的白紙,同我呢30位組員做咗個exercise,就係去寫低喺嚟緊呢個造星旅程,喺A組裡面『你可以付出的』#Give 同埋寫低『你想得到的』#Take。

看不到內容?不重要,反正其實最後都係自己知道就好,我都有寫低,而我唔介意分享:我希望得到『滿足感』、我希望可以『了解自己』、我希望備受『肯定』,呢一趟造星旅程今晚正式開始,從今晚開始正式擔任導師崗位,無論當初我想唔想要呢位組員,無論我睇唔睇好佢有冇偏心佢,呢一刻都要盡我的能力去教導,去畀佢哋有機會有空間去發夢,有條件發夢依家太奢侈太難得,就盡情好好的去Give & Take!」

許廷鏗之後更在hashtag玩劇透:「#你哋最期待嘅 #明爭暗鬥攻心計 #好快就會出現 #係啊我最怕嗰啲 #我都爆曬seed #依家開始手心出汗 #汗流到今晚九點半。」

(即時娛樂)