羅莽驚喜客串《Black Mirror》MV 網民嗌過癮:首歌寫出無數老公心聲 (18:37)

文章日期:2021年11月24日

網台「試當真」MC $oHo & KidNey(蘇致豪與許賢)的歌曲《Black Mirror》官方MV昨晚(23日)首播,歌曲惡搞人氣男團MIRROR,笑言要向「咩話」組合宣戰。MV中除了蘇致豪與許賢演出外,最驚喜莫過於年逾60歲的羅莽客串;蘇致豪與許賢在MV中,還跟12位以一身全白打扮的演員對打。

不少網民看得過癮,並紛紛留言:「試當真的勇氣值得一個Respect」、「古有葉問一個打十個,今有$oho KidNey兩個打十二個!」、「其實…我都幾想睇MIRROR佢哋自己唱返呢首歌」、「呢首歌真係寫出無數老公嘅心聲」、「我係鏡粉、好鍾意呢首歌、真係好正」、「香港樂壇就係要有呢啲野玩,大家玩得開心。Soho腎仔絕對唔係恥笑mode。咁樣百花齊放,大家互相交流先有火花,先有氣氛,個場先有活力!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕羅莽 惡搞