造星IV|20強誕生 子涓方方遭淘汰 Day Alice驚險入決賽 (23:10)

文章日期:2021年12月16日

ViuTV選秀節目《全民造星IV》今晚(16日)播出一集,繼續進行最後分組賽,25位參賽者爭奪20強殺入總決賽。

今晚輪到由MIRROR成員柳應廷(Jer)做導師的「Jer組」,成員包括Alice(許寶恆)、阿Gao(沈貞巧)、夏子涓、方方(方芷欣)和阿蛋(黃詠霖)。有報道指Jer被Alice力追,導致他跟女友情海翻波,不過Jer事後在社交網留言稱:「請不要信一些不實的報道,這件事會影響的人實在太多太多。」

Jer在節目中坦言看過5位參賽者片段,讚她們跳舞不錯,如果連唱功也有改善便勝券在握,他希望在唱功方面能幫她們。Jer表示阿Gao、方方和子涓有舞台經驗,眼神好堅定,很清楚自己想要什麼,所以他不太擔心這一組。期間Jer和5位女參賽者開會,曾被批評唱功不太好的Alice坦言感到壓力:「喺咁勁嘅人面前唱歌,我覺得好樣衰。」Alice在開會時試唱,Jer也覺得她表現OK:「可能佢以前冇學過唱歌,由細到大冇乜點唱,對於聲音演繹冇乜信心,我有信心可以令佢唱歌達到60、70分。」

5位成員表演項目是《無》,演出完畢後,評判兼節目監製黃慧君(花姐)表示未消化到件事,待其他評判先發言,後來花姐才說:「點解唔講先,我內心好掙扎,我經常同評判講『你唔好理明唔明,表演好睇就得』,但我內心好掙扎,係因為你哋好似想表達一啲嘢,但我冇完全明白,而呢啲冇完全明白,令我懷疑呢個意思同你哋表演係咪相符,我覺得有啲位演得過咗火,好似夾硬話你知『我係咁』!」此時另一評判梁祖堯搭嘴:「因為有啲內在感覺唔夠,所以想用身體做多咗,令你(花姐)有呢種感覺。」

花姐續說:「到最後唱嗰方面,我真係覺得sorry呀,我唔enjoy,我聽到你哋啲假音位,或分開唔同層次聲音,嗰種重疊,你哋平衡唔到,令我好煩擾,唔想再睇你哋表演,同埋有樣嘢最扣分,亦令你哋唔能夠完全投入,就係你哋太忙,喺個表演入面,又要綁繩,又要轉道具,又要轉屏風,又要記走位,作為觀眾,我擔心你能唔能夠趕得及,多過投入睇你哋表演,呢個係表演者要注意地方,如果咁忙要做呢啲嘢,咁你應該要點控制成件事程序,我覺得呢件事好好,係挑戰自己,但同時我覺得太貪心。」

許廷鏗則說:「有幾位係令我驚喜嘅,第一位係阿蛋,我估唔到你可以做呢啲嘢,你個樣同個妝都好合理,尤其有段低音好難處理,我見你喺唱功上有下苦功,你都印證到自己,原來阿蛋唔係臉上有個『煎蛋』,呢個係好好嘗試。但唔係話Alice、阿Gao同方方唔好,Alice起碼今次唔係一出聲就嚇親人嗰種虛同浮,按今次Solo嘅表演,我係覺得OK嘅。」

阿祖則說:「我覺得表面工夫做晒喇,加咗好多設計,燈光同道具花咗工夫同心思,但我最需要睇嘅,係你哋每個人,點樣將你哋真正自己最內心嗰種『念』放入表演,我覺得件事好表面,我好贊成喺最後一個回合團體演出,做一啲野心比較大嘅表演,個設計我鍾意,其實唔一定要睇得明,有時要感受到裏面帶畀你嗰種震撼,我覺得呢個表演形式同舞種,唔係你哋擅長嘅嘢,而你哋好努力嘗試,呢樣我係好欣賞,但其實我覺得未執行得好好。」

最後經過4位評判評分,「Jer組」僅獲213.2分,排5組中的包尾,原先在第4位的「AK組」則順利躋身決賽。評判及5位導師要在「Dee組」及「Jer組」,分別淘汰2名及3名成員,最後搭上《造星IV》決賽尾班船的最後5強,分別為Day(許軼)、阿Gao、Ariel(曾家瑩)、Alice和So Ching(蘇芷晴);被淘汰的包括方方、子涓、馬欣(馬彩欣)、阿蛋和Kinki(盧芷韻)。

(即時娛樂)