準視帝視后鬥型鬥靚 台慶頒獎禮5強候選人曬冷拍場刊 (16:38)

文章日期:2021年12月30日

無綫《萬千星輝頒獎典禮2021》將於明年1月2日(星期日)晚舉行。各獎項的5強候選人,早前為頒獎禮拍攝場刊,包括陳展鵬、譚俊彥、馬國明、張振朗、李佳芯、林夏薇、黃智雯、鍾嘉欣、姚子羚、周嘉洛、陸永、胡鴻鈞、滕麗名、姜麗文、張頴康、泰臣、朱敏瀚、羅子溢、黃子恆、陳自瑤、麥美恩、劉佩玥、何依婷、鄭子誠、周奕瑋、林溥來(Patrick Sir)、李思捷、森美、朱凱婷、梁芷珮、吳幸美、譚玉瑛、林正峰、羅天宇、馬貫東、丁子朗、黃庭鋒、陳瀅、王灝兒(JW)、王敏奕及游嘉欣,當中鍾嘉欣及梁芷珮完成隔離不久便趕來拍攝場刊;至於因工作關係未能現身的鄭嘉穎及陳貝兒,大會另作安排。

今年視帝候選人十分謙虛禮讓,馬國明及鄭嘉穎點名看好譚俊彥,譚俊彥坦言感恩,並笑稱:「我要多謝兩位師兄咁客氣,尤其馬明,佢曾經同我講過好多好鼓勵我嘅說話,多謝你哋,亦都承你哋貴言呀。」

胡鴻鈞看好振朗和鍾嘉欣:「視后我睇好鍾嘉欣,我唔想好似佢fans咁,但我希望佢有好成績;男主角我希望係張振朗,佢每套劇每個角色,真係用盡佢嘅能力去演,我覺得佢好值得嘉許。」陳展鵬則順勢宣傳新劇《鐵拳英雄》:「唔知係咪我依家有咗小朋友,咁可以叫我鐵拳爸爸。」

視后5強同樣惺惺相惜,姚子羚說:「另外4位我好喜歡同欣賞,佢哋4個都好努力、好優秀,我覺得邊個攞獎都會好開心。」

姜麗文今年交出亮麗成績單,先後入圍「最受歡迎電視女角色」、「最佳女配角」及「飛躍進步女藝員」5強,她坦言嚇親:「好驚喜、好感恩、好享受依家呢刻,唔知幾時再會發生呢件事。信心我唔敢講,因為其他候選人我都尊重同欣賞,但我當然想攞獎啦,但唔代表應該攞㗎嘛。」

處境劇《愛‧回家之開心速遞》入圍多項提名,憑「金城安」一角入圍「最受歡迎電視男角色」的周嘉洛坦言興奮:「我好開心同媽媽(滕麗名入圍最受歡迎電視女角色)一齊入圍,仲要係電視角色獎!」

同樣入圍「最受歡迎電視男角色」的陸永竟先認輸:「我梗係冇(贏嘅機會)啦,點會有呀,一嚟對手強,二嚟個人弱,唔需要對手好強,你自己好弱就已經知道冇㗎喇。」

(即時娛樂)