網紅大J宣布偕太太及愛貓移居日本:事前只有極少人知道 (21:35)

文章日期:2021年12月30日

網紅大J(周世鏗)的YouTube頻道訂閱人數已達99.5萬,今天(30日)大J在Instagram宣布已離港並移居日本,還貼出一張太太Mai在成田機場抱住愛貓的照片,他寫道:「本人已攜眷(仲有兩隻貓星人)移居日本。因為種種原因,事前只有極少人知道。」

大J在YouTube上載短片《後會有期》,解釋移居日本原因:「我同太太返咗日本,唔係話完全移民走嘅,我哋係會返嚟嘅。大家都清楚知道,我好鍾意香港,我太太都非常鍾意香港,但點解選擇年尾離開香港返日本呢?

有幾個原因,第一個係2020年頭開始爆疫情,我老婆冇返過日本,開頭諗住2020年冇返日本,2021應該可以啦,但2021年都就嚟過,都未返到,喺今年中我哋選擇將短暫生活據點,由香港搬去日本,但佢(太太)自己返過去,下次幾時過到嚟香港,又唔使隔離同冇特別限制,係唔知幾時嘅,所以我哋一齊過嚟日本。

第2個原因係因為喺香港呢2年時間,我哋冇完全離開過香港,咁過往我哋影片係去旅行時拍,喺日本、美國同歐洲都有,想拍多啲唔同題材分享,喺留港拍嘅嘢都好多,但題材愈來愈少,短暫將工作據點移去日本,可以拍多啲唔同內容。

如果大家有睇開我遊戲直播或其他影片,我一路都打算某年某日打算返日本,我同太太嘅人生計劃,預咗有1年由香港搬去日本,只不過冇預計快得咁緊要,之前計劃如果有小朋友,打算喺香港生小朋友,等到小學畢業先移居日本,當我今年有小朋友,至快10幾年後先正式移居日本,當然中間若冇疫情,每年有3、4個月會喺日本,不過非常唔好彩,我哋嘗試好耐未有小朋友。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕大J 周世鏗 移居日本