青春不要臉|劉穎鏇劇本中譯英增加投入感 伍樂怡靠慢半拍被睇中 (17:26)

文章日期:2022年01月07日

無綫新劇《青春不要臉》將接棒《異搜店》,於1月17日(周一)晚上8點半首播。繼劇組早前發布了4位男角余德丞、丁子朗、林正峰及孔德賢的角色設定及造型後,輪到4位女角包括劉穎鏇(Tiffany)﹑游嘉欣﹑戴祖儀和伍樂怡的造型照。

2016年港姐亞軍得主Tiffany,在劇中需穿旗袍及泳衣,選美出身的她輕易駕馭並穿出美感,她還獲監製力讚「愈戰愈勇」。以往飾演性格爽朗的Tiffany,今次將有突破演出;在外國長大的Tiffany,雖已非首度拍劇,但應付中文劇本仍有難度,是次獲監製教路後有進步:「排戲嗰陣阿肯(林肯)話我讀中文對白時個語氣唔啱,佢叫我試下譯做英文,之後語氣就啱喇。」

戴祖儀在宣傳照中展示搞笑實力,無論大粒癦或是鬈髮嬌俏Look,均演繹夠盡夠放,她說:「我成日都擔心自己出鏡會包包面或者唔靚,好在意兩側頭髮有冇遮好塊面。後來監製話只要代入角色,做好啲戲,令個角色人物性格立體化,觀眾就會鍾意你,靚或者唔靚唔係重點。」

伍樂怡在劇中角色跟真人性格相近,加上獨特「慢半拍」演出節奏,獲監製睇中!Kelly笑謂:「我聽監製講一直想搵人演小龍女,佢哋覺得我外形適合,就叫我試鏡。試完鏡之後,佢哋話我連性格都好適合,因為我乜都慢半拍,個樣又好似成日發白日夢咁,同之妍(劇中角色)好似。」

游嘉欣表示今次監製給她的功課,是順利完成喊戲:「之前《香港愛情故事》有場喊戲,我點都喊唔出,當時我叫阿肯打我鬧我,但佢又話唔識打人同鬧人,結果搞咗好耐。今次套劇都有一場喊戲,我順利過關,拍出嚟監製讚話效果好,我都好期待出咗街會係點。」

(即時娛樂)