「前夫反擊戰」版主Kent喜歡女團成員Day 不反對另一半鍾意Edan (22:45)

文章日期:2022年01月12日

去年7月有網民在社交平台成立「我老婆嫁左比Mirror導致婚姻破裂關注組」,一班「前夫」分享太太迷上男團MIRROR的情况。隨着ViuTV女團COLLAR今天(12日)誕生,一眾「前夫」昨天(11日)宣布分支「前夫反擊戰」專頁成立,至今晚10時已有5.8萬位成員。

「前夫反擊戰」專頁創立人Kent昨晚接受《明報》訪問,問到會否待女團誕生後更改群組名稱,他承認也想改名,因有些新加入的人聽到「反擊戰」,可能會諗了負面東西。至於此群組是否並非單支持ViuTV女團?Kent說:「各有各支持,或者多一個平台給大家一齊圍爐取暖,又或者可能有『前夫』會同老婆各有各鬥追星,大家最緊要開心。」

談到最喜歡哪位《全民造星IV》參賽者,Kent稱:「我最鍾意梗係我另一半啦!之後就係Day(許軼)同Sica(何洛瑤)。(另一半接唔接受到Day同Sica?係咪真係咁大膽公開講女仔?)接受到,又唔係乜嘢錯嘅行為,都只係支持偶像。至於咁大膽講女仔呢一part就要改一改,我哋咁多個『前夫』只係好大膽咁公開講我哋支持嘅女仔,因為大家都知道遙不可及,無可能發生到乜嘢,所以唔會存在呷醋呢樣嘢,部電話放低咗,最愛嘅都係自己身邊嗰個,不過調返轉,作為『前夫』嘅身分嚟講,鏡仔同自己,佢哋一定毫不猶豫咁去選擇鏡仔。」至於另一半喜歡哪位MIRROR成員?Kent指另一半最鍾意呂爵安(Edan),他也欣賞Edan與其他成員的努力,他亦不反對另一半鍾意Edan。

(即時娛樂)

相關字詞﹕前夫反擊戰