泳兒出碟首日巡唱片舖 喜見粉絲即場買一箱 (14:27)

文章日期:2022年01月25日

泳兒(Vincy)相隔9年再推出專輯,昨天(24日)推出大碟《Dark Light Of The Soul》,大碟推出首日,Vincy親身走進旺角鬧市多間實體唱片店,答謝歌迷及唱片店支持。

由於疫情關係,未能舉行實體簽名會,於是Vincy便進行「快閃簽名會」,一口氣走勻旺角6間唱片店,實行以「游擊戰術」為歌迷製造驚喜,她說:「好有busking嘅感覺,希望疫情快啲過去,喺不久將來真係有個正式簽名會,當然亦希望有演唱會,簽咗嘅朋友唔緊要,你可以買多隻,到時我再簽畀你哋。」

簽碟期間,Vincy遇上不少買碟樂迷,差不多每個樂迷都買2至3張唱片,其中一位女士更豪氣地買了一箱,令Vincy十分難忘,她說:「有位女士買咗一箱碟,好開心呀,簽名時一下簽晒個感覺好治癒,亦都好多謝佢。佢話係幫一啲舊Fans買,我都好希望見舊Fans,都好掛住你哋,希望遲啲有啲聚會,可以見面。」

此外,有2位小歌迷由爸爸帶到唱片店買碟,她說:「見到2位小朋友fans,佢哋除咗買碟,仲送咗幅佢自己畫嘅畫畀我,畫入面全部都係我呢3年嚟暗黑風嘅造型,好窩心。」

(即時娛樂)

 

 

相關字詞﹕旺角 泳兒 巡舖