「蟲草大王」發短信跟Ali拜年 陳恩德讚曾勵珍頭腦靈活 (17:18)

文章日期:2022年02月07日

「蟲草大王」陳恩德(Mark)早前邀請李佳芯(Ali)出席活動,卻遭TVB經理人禁止合照,令他深感受辱,要求高層樂易玲交代,其後憤然抽起落在無綫逾千萬元廣告,轉場到ViuTV落廣告。

Mark今天(7日)以「人間有情慈善基金」創辦人身分,率領林希靈和黃愷怡、張明偉、楊證樺與太太沈可欣,到粉嶺進行《北區派福袋送暖》行動。Mark表示新年期間,曾發短信跟Ali拜年,至於Ali有沒有回應?他避談:「都係咁啦,唔知喎,冇check喎!」

問Mark有沒有跟樂易玲聯絡?他淡然說:「我同事處理緊,有都係聯絡我啲同事。(你與樂小姐有冇偈傾?)我又冇特別睇法,我覺得度度都係咁樣宣傳,試吓囉,都係好事嚟嘅!」

談到他已轉到ViuTV落廣告,是不是已見效果?他說:「(ViuTV)係其中一個平台。(成績好過TVB?)冇咁快睇到嘅,啱啱過年,加上疫情嚴重,一時間冇咁快睇到(成績),呢輪廣告主力喺NFT方面,變咗產品廣告唔好太多。」

有網民認為樂易玲與無綫另一高層曾勵珍(珍姐)是時候退下火線,Mark大讚珍姐仍然靈活,他笑說:「佢(珍姐)個腦快過我喎,每次同佢開會,佢鬧我多啲,一啲都唔畀面我喎,講笑啦,佢畀好多意見我。(跟珍姐有偈傾?)有,朋友嚟㗎嘛!」

問到珍姐有沒有幫手調解事件,Mark續說:「咁又冇提起呢件事喎,冇必要拉一個冇關係嘅人入局,我又唔係想搞壞入面關係。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳恩德 李佳芯 曾勵珍