譚旻萱「E女郎」變「Jay女郎」 孖馮允謙拍廣告互笠高帽 (20:08)

文章日期:2022年02月07日

譚旻萱(Mandy)去年為呂爵安(Edan)《E先生連環不幸事件》擔任MV女主角後,人氣急升,成為廣告界寵兒。最近Mandy由「E女郎」變成「Jay女郎」,繼去年跟歌手馮允謙(Jay)合作,擔任Jay的《冬日寂寞考》MV女主角,最近2人再度合作,拍住上接拍虛擬銀行廣告,默契十足;未埋位時有說有笑,更互笠高帽,Jay一見Mandy便送上新碟給她,以答謝擔任《冬日》MV女主角,Jay瘋狂讚Mandy「So靚女」,Mandy則以「Jay靚仔到嘔」回敬,笑聲不絕。

Mandy笑稱能夠跟眾多靚仔合作,十分幸運,她說:「當然開心啦,我同Jay今次合作好有默契,佢好好人,現場仲有live可以聽,Jay把聲冇得輸,好正呀!我哋合作得好愉快,可以隔2、3個月合作一次都好。」

新一年,Mandy將繼續全方位發展,希望在戲劇方面多作嘗試,她已報讀戲劇課程,Mandy說:「自己對演戲好有興趣,希望拍多啲唔同類型嘅戲劇,但因為疫情關係,原本報讀嘅戲劇課要延期,但係我好希望今年可以放多啲時間喺呢方面。我都有諗過,大家成日覺得我只係靚女,但我想畀大家睇到有好多面,透過演戲學到更多以前未接觸過嘅事。」

Jay再次跟Mandy合作,即取笑她「沒良心」,Jay笑說:「拍呢個廣告,係我哋第2次合作,拍攝都有難度,廣告好仔細,每個細節都要做得好精準,好開心最後都順利完成。不過對住Mandy,都唔知佢邊句可以信定唔信,都唔知佢係咪講真,因為佢成日都讚我靚仔,我開始唔相信佢,之前私信佢祝佢生日快樂,點知佢唔覆我,我都嬲佢㗎,講笑…我哋私下都會約打波,係好朋友!」

(即時娛樂)