郭偉亮《等埋你》MV曝光 反傳統以「死死聲」傳情 (18:02)

文章日期:2022年02月10日

郭偉亮(Eric Kwok)推出新歌《等埋你》,歌曲旋律及編曲雖然很浪漫,但歌詞卻「死死聲」,顛覆大家對情歌的預期。

新歌的歌詞寫着「天災死都要與你/飢荒死都要與你/怎麼死都約定你那怕有違禁忌…」,又描述不同死法,用最赤裸坦白的文字表達:「不能同年同月同日生,但願同年同月同日死」的甜蜜愛意。

Eric笑言:「我做咗歌廿幾年都未試過情歌有份咁嘅詞,甜蜜浪漫之餘,又有啲抵死、幽默咁,好代表到我嘅性格。林若寧都話『係得你先唱到』,要歌手同間公司都百無禁忌先做得到。」

《等埋你》MV帶大家返「鄉下」,將Eric與老婆葉佩雯(Grace)在爆疫前遊日本的片段曝光,包括遠眺富士山、漫天飄雪、櫻花滿開,有紅、黃葉娑婆的景色等,同時也有Eric與Grace在霜雪及膝的雪地中「求抱」的甜蜜畫面。最珍貴其實是兩口子簡單生活日常,無用多加造作。

(即時娛樂)