姜濤被認錯是Anson Lo 小妹妹家人透露箇中原因 (13:28)

文章日期:2022年02月18日

MIRROR成員姜濤昨天在社交平台上載她被一同拍攝的小妹妹阿Bean認錯是Anson Lo(盧瀚霆)的短片。事後,阿Bean的家人在其社交平台留言,解釋阿Bean認錯姜濤是Anson Lo,其實只是一場誤會。

原來,阿Bean認得姜濤,但一直以為姜濤姓「盧」,「姜濤」是他不連姓的名字,姜濤的全名叫「盧姜濤(Lo Keung To)」,英文名就是「Anson Lo」,兩者是同一個人。她說︰「我以為佢個中文名叫姜濤(唔連姓叫),因為啲人叫我中文名都係兩個字(唔連姓)。」

阿Bean的家人說︰「佢唔知中文名都可以係單一個字。Lo Keung To(Anson Lo),佢之前原來一直以為係同一個人。」

相關新聞︰被小妹妹認錯是盧瀚霆 姜濤尷尬回應︰我是Anson Lo

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕姜濤 盧瀚霆