第5波疫情肆虐 盧巧音Music Live延期舉行 (17:43)

文章日期:2022年03月04日

盧巧音(Candy)繼今年1月8日假旺角麥花臣場館舉行的《盧巧音時間綫音樂會》及網上直播,因疫情嚴峻而將活動延期舉行後,Candy原定明天(5日)舉行「Candy Lo x CoverDog Music Live」,惟鑑於第5波疫情肆虐,經過磋商及協調,決定延期舉行。

今天(4日)Candy在社交網公布消息,並寫道:「希望大家以正面態度面對艱難時刻,祝大家身體健康,在此CoverDog感激大家一直以來對我們的支持。密切留意CoverDog的IG,FB動向及改期通知!」

之後,盧巧音再發出另一篇帖文,就事件感抱歉:「每日都有嘢變,唔好意思,又有嘢要延期,雖然我好想喺呢段時間同大家打下氣唱下歌,無辦法,大家都唔想,希望唔好嘅事情快啲過,我知道大家都好攰,點都好,撐住呀,天佑我們。」還貼出雙手合十emoji。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕盧巧音 第5波疫情