陳健安「腦霧」散去 勤做運動曬騷肌照 自封「數據王」 (19:55)

文章日期:2022年03月04日

MIRROR成員江𤒹生(AK)和王智德(Alton)合唱歌《REBOUND》,MV昨晚(3日)已上架,截至今晚(4日)7時半,新歌MV在YouTube點擊已逾64萬,成績不俗。

C AllStar成員陳健安亦有份客串該MV,安仔上月透露自己感染Omicron,居家隔離了15天,現已痊癒。安仔近日在Instagram貼了跑步及騷肌自拍照,操膊操腹等,他還記錄了8年來,大約跑了2861公里,安仔寫道:「今(昨)日做咗大概一個鐘shoulder+abs workout,跑咗個步,連續四日運動,慢慢上返力,腦霧都開始散去,迎接新chapter。

八年嚟大約跑咗2861公里,我知唔止,因為某幾年成日彈app,就無咗啲紀錄,期待3000公里嗰日,仲差139K。睇住啲數字,我會大概知道自己付出咗幾多,得到幾多,另外係一個好好嘅參考去調整目標。

如果我唔做紀錄,我好容易會被直覺控制,就會以為自己做咗好多嘢,會唔開心,有數據有真相,運動呢家嘢,紀錄對我好重要。 #叫我數據王 #睇住啲數好有滿足感」。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳健安 跑步 數據王 腦霧