張寶華邀Ben Sir做Talk騷嘉賓 疫情下跟網民大談愛情觀 (18:56)

文章日期:2022年03月13日

曾被封「新聞之花」的有線前主播張寶華(Sharon),憑多才多藝及流利口才,勇闖YouTuber界,個人影片頻道在短時間內逾15萬人訂閱。早前她以才女姿態在網上搞直播Talk Show大談情緒病,相當成功,全球逾23個國家同步收看直播,得到網民極大迴響。

今晚(13日)8時,Sharon會再開Part 2的Talk Show,邀請歐陽偉豪(Ben Sir)擔任特別嘉賓,他們趁着白色情人節(3‧14)前夕,與網民討論「愛情觀」,希望在嚴峻疫情中跟大家輕鬆地談情說愛。

Sharon連日做定功課及綵排,她笑言:「依家最擔心今晚個騷超時,愛情實在有太多嘢可以講,有啲網上朋友問我,點睇大S(徐熙媛)離婚3個月就閃電再嫁?我覺得大S好浪漫,勇往直前!係就係!唔係就唔好嘥時間。」

還有一事也令Sharon非常苦惱:「已經收到好多好多網民朋友來信,有啲因為唔想曝光見樣,所以預早寫信畀我,其實好正常的,好多經歷,唔想畀人知身分,收到好多不同個案,其中有多角戀,你又出軌時,佢又出軌,自己又出軌,幾方面都鬥出軌;亦有用咗好多錢在男人身上,一次又一次被騙,人才兩失,遇上幾個男人都係咁;要揀最精彩及複雜性最高的個案,真係好頭痛。」

在嚴峻疫情下在網上開騷,Sharon與主辦單位做足嚴謹防疫措施,完全不鬆懈,現場備有多部空氣消毒機,無論開會、綵排及正式開騷前,所有到場人士每一次都要做快速檢測,而她每天在家會做一次快速檢測,確保安心,免大家擔心。

(即時娛樂)