惠州海域4.1級地震 香港震感明顯 Sammi軒仔嚇呆 湯洛雯以為發惡夢 (11:55)

文章日期:2022年03月14日

廣東惠州市惠東縣海域今日(14日)凌晨2時28分發生4.1級地震,中國地震台網在微博通報震源深度25公里。香港天文台表示,震央位於香港之東北偏東約92公里,接獲逾1萬名市民報告,感到數秒輕微震動。

大批香港網民凌晨在社交網洗版,表示感受到震動,持續約數秒,不少藝人也感到震動,包括鄭秀文(Sammi)﹑陳健安﹑周慧敏﹑麥明詩﹑張繼聰﹑洪永城﹑趙學而﹑湯洛雯和張敬軒等。

Sammi在Instagram上發文表示:「Feel到地震,差不多响凌晨2:30am,有郁動兩三吓...」

軒仔以為自己半夜肚餓震親,他寫道:「半夜地震震到呆一呆揮手區 #對面屋企隻狗仔喪叫到依家 #我啱啱諗緊肚餓食乜嘅時候佢就震 #震到我諗到個答案 #之後揀咗個福字米粉 #齋粉 #費事開爐煎蛋 #呢啲時候個電話應該怪叫但係又唔叫 #應該唔會有餘震 #因為餘震喺我度。」

洪永城亦感受到地震:「冇錯,我覺得係地震,我仲玩緊VR,仲以為個效果咁好。我唔敢相信,香港都有,咩都可能發生,仲未回到魂。」

周慧敏凌晨時在Ig寫道:「頭先地震,我們跑馬地區感覺到震了幾下,比較強烈,當時我和貓仔在房,大家都登時抬起頭互相對望。先生當時在客廳看電視,還以為貓仔在他的lazy boy椅子下搗亂打架,才有這樣的震動。剛公布是惠州對開海面4.1級地震,希望大家都無事。」

湯洛雯則以為自己發惡夢,搞到她「瞓唔番」;陳健安同樣感受到地震,還以為是確診後遺症:「大腦搖晃。我以為自己心跳加速。」

(即時娛樂)