《CHILL CLUB》年度組合入圍名單 MIRROR C AllStar ERROR爭獎 (23:18)

文章日期:2022年03月23日

ViuTV今晚(23日)第3晚公布《CHILL CLUB推介榜 年度推介21/22》入圍名單,繼續由駱振偉(Thor)擔任主持。

今年大會將樂隊及組合分開角逐獎項,昨晚公布完「年度樂隊」入圍名單,今晚繼續以線上形式,宣布「年度組合」入圍名單,包括:MIRROR、C AllStar(CAS)、ERROR、Twins、MC $oHo & KidNey、P1X3L和艾粒。不過,MIRROR只有姜濤和副隊長江𤒹生(AK)做代表,Twins和艾粒都沒有亮相。

ERROR隊長梁業(肥仔)表示心目中會支持C AllStar,副隊長何啟華(Dee哥)也說:「唔想覺得偏私,會投CAS一票。」保錡也說:「我個人認為投畀CAS係OK,佢哋唱歌好聽,聽佢哋嘅歌好感動。」保錡還即興獻唱兩句CAS歌曲。

AK則說:「今日MIRROR缺席人數有啲多,梗係投CAS,我哋兩個本身都鍾意CAS嘅歌,追貼潮流要支持CAS。」

對於獲幾隊「後輩」組合支持,梁釗峰笑言今晚是CAS造勢晚會,陳健安也搞笑說:「歡迎嚟到CAS頒獎禮,作為12年前輩,大家講嘅嘢我全部收,我自己支持MC $oHo & KidNey,呢段時間聽佢哋嘅歌陪我過。」釗峰接着說:「多謝大家厚愛,好感激ERROR捧我哋上天,噚日係樂隊(入圍),今日係組合,好多歌都好聽,個個都好正,大家投票都係支持我哋,成件事好玩係最重要。」

陳健安表示將樂隊和組合拆開頒獎,是等了好久的事,他說:「我哋係組合,都想拆開,畢竟係兩樣嘢,組合同組合,樂隊同樂隊,有時都大壓力,但獎項得3個,所以拆開就開心啲。」

談到跟Twins和艾粒競逐獎項,保錡則表示他曾和鍾欣潼(阿嬌)合作,當時他在該劇演古惑仔角色;至於姜濤則和蔡卓妍(阿Sa)合作拍過廣告,保錡聞言說:「嘩,呢個勁呀!」

(即時娛樂)