陳安立向林希靈求婚成功 過程蝦碌搞笑:用餘生慢慢再說 (14:40)

文章日期:2022年04月04日

陳安立(Brian)和女友林希靈拍拖4年幾,感情穩定,2人曾以情侶檔姿態拍廣告。今天(4日)Brian在社交網宣布向女友求婚成功,Brian還自爆求婚過程蝦碌事:「求婚時候,我邊拿著手機,邊説著情深説話。一直以為有錄影,卻原來從沒有Roll機。無辦法,唯有用餘生慢慢再說。」

希靈也在Ig貼了求婚照,並寫道:「12點正,新一年,你突然拎起手機自拍,問我有咩願望。『我:身體健康。 你:仲有呢仲有呢? 我:世界和平囉!』你擘大個口呆咗,呢個樣足夠我回味很多年。我最好的朋友,餘生請多多指教。」

林希靈回覆《明報》時表示感謝大家祝福,又爆求婚過程搞笑和蝦碌,她說:「因為約佈置嘅人約錯咗時間,本身約夜晚,點知喺求完婚第二日佢哋先嚟,跟住佢(Brian)求婚前又猛問我新年願望,佢想我講新一年想做人妻啦,但我又唔知佢又講乜,我不停同佢講身體健康﹑世界和平,跟住先見佢呆咗,支吾以對,再拎戒指出嚟,原來佢想求婚,佢成程拎住電話記錄一切,求完婚搞完一大輪,先發覺一秒都冇錄到,所以成個求婚過程係搞笑﹑難忘同埋會一路記住,另外我哋book咗年尾結婚同擺酒。」

(即時娛樂)