總有歌聲喺隔離|陳秋霞難忘馬拉抗疫 助有需要家庭渡難關 (14:38)

文章日期:2022年04月10日

無綫早前聯絡身處海外各地、但仍心繫香港的音樂人舉行線上音樂會,炮製《總有歌聲喺隔離》,以歌聲為香港送祝福,節目今晚(10日)播出第2集。

今集3位主持蕭正楠、區永權及伍仲衡(Harry),除大玩估歌仔遊戲,更獻唱《刻在我心底的名字》、《後來》及《來來回回》等經典金曲。

第2集現身節目的嘉賓包括陳曉東、布志綸以及陳秋霞,3人分別獻唱《愛你躲你》、《身體健康》及《信》。相隔2年多再次現身TVB的陳曉東,東東甫現身即表示跟阿蕭及Harry很久不見,原來東東與阿蕭曾合作拍《百分百感覺》電視版,另外他還是Harry的知音人,Harry當年第一首出道作曲作品,便是東東的《愛你躲你》;同時東東為港人加油:「呢個疫情講起上嚟係好沉重同嚴肅嘅問題,我有留意住香港嘅情况,自己都好擔心同痛心,真係希望大家可以共同渡過呢段時間,捱過呢個高峰期。」

移居馬來西亞多年的陳秋霞表示因疫情關係,已2年多沒有返香港,並表示掛念香港:「乜嘢都掛住,我哋呢度有你哋嘅台㗎嘛,我日日都有睇新聞同埋你哋嘅節目。」

陳秋霞透露馬來西亞於疫情初期,已實施禁足令,並表示去年疫情期間,民間有心人自發性互助活動,讓她甚是感觸:「當時疫情愈嚟愈嚴重,好多家庭受影響,佢哋連最簡單物資、可能係油米鹽都冇。嗰時大家就自發如果有人想求救,就喺窗度放一條白布,代表『我需要幫助』。」

愈說愈感慨的秋霞更哽咽謂:「呢個係我冇諗過會經歷到嘅事,都唔識講...都好彩好多嘢你撐住就會過去。」秋霞說畢更送上《信》為港人打氣: 「命運是對手永不低頭,香港人大家加油!」

 

(即時娛樂)