呂爵安認MIRROR演唱會籌備中:今年內跟大家見面 (14:36)

文章日期:2022年04月12日

MIRROR成員呂爵安(Edan)近日為個人首支跳唱歌《Elevator》宣傳,今午(12日)Edan接受商台謝茜嘉訪問,期間Edan被問到是否孖隊友盧瀚霆(Anson Lo)和柳應廷拍新劇,他只說:「暫時都未知,係聽過有呢個Project,但係未知之數。」謝茜嘉再追問MIRROR今年是否開騷?Edan直認籌備中:「今年內跟大家見面。」Edan跟謝茜嘉視像訪問期間,「正印」阮小儀突然亂入搶鏡,小儀在門外隔着玻璃跟Edan打招呼,十分搞笑。

Edan在訪問中坦認當自己認真及投入做一件事時,會表現好心急:「可能拍劇﹑拍《膠戰》時,我都認真mode,有時會嚇親人,有次拍《膠戰》玩遊戲,玩咗一陣發現個遊戲模式唔啱,會唔刺激同唔緊張,嗰次我好急﹑好緊張,就話我哋停一停圍埋傾,大家之後Come咗一個更好玩方式;有時劇本有啲唔連接或有啲怪,我都會同導演傾,所以個人較直接同心急。」

謝茜嘉問Edan有沒有因為心急而有發脾氣或影響身邊人?他說:「咁又唔會,我會用好舒適方式表達件事,修飾我嘅表達,大家舒服都好緊要,唔可以霸道,係為件事,唔係無理取鬧,我學唱歌都會急,我會係咁試,老師都叫我放輕鬆啲。(對自己要求高?)想件事做得好,但好多時用死力,未必對件事好,應該要感受下件事。」

至於今年會否再推唱跳唱歌,Edan說:「暫時Planning唔會再出跳唱住,一次先矜貴,今年係新嘗試一年,想試唔同曲風,大家期待﹗(再參與創作?)都有諗過,間中都有哼下,特別係冲涼時會𠵱嘩鬼叫,家人聽我亂咁嗌。」

Edan坦言起初擔心大家對他的跳唱新歌反應,故之前接受傳媒訪問時,必會戴定頭盔:「留意到大家唔同意見,我了解之餘都會經自己思考,大家想睇新嘢,我又想做新嘢,今次咁大膽新嘗試,我同花姐(經理人黃慧君)都真心超驚,因為太多未知,預計唔到大家反應,係最囉囉攣嘅一次。」

(即時娛樂)