金宵2|39歲趙頌茹淡妝Look獲讚 陳山聰被爆戴假髮演出 (14:16)

文章日期:2022年04月19日

無綫劇《金宵大廈2》昨晚播出單元六《仿客(上)》,由趙頌茹、熊倬樂及陳國峰主演。

劇情講述單親媽咪羅伊麗(趙頌茹飾)與兒子張梓朗(熊倬樂飾)相依為命,伊麗終日忙於糊口,梓朗則從小已甚為懂事,更經常反過來照顧母親。一次工作機會,伊麗認識了區議員候選人何懿星(陳國峰飾),經他的鼓勵後重拾自信,正當伊麗對前景充滿憧憬,卻慘遭包租公侵犯,無力保護母親的梓朗大感自責,此時神秘力量Mimi接近梓朗,Mimi於伊麗童年時也曾一度現身。

是次演出對於趙頌茹來說是挑戰,39歲兼育有兩名女兒的她,在劇中為維生,擔任私影妹及「性感」拉票人員,穿起Cosplay及性感服裝時不但零違和,淡妝上陣的她更獲讚保養得宜。

監製葉鎮輝(阿細)對於趙頌茹表現讚口不絕:「杜之克先生因為覺得佢好有心機演,又覺得呢個角色對佢有發揮,所以搵佢演。佢好有心做,我最初唔識佢,但佢真係好專業,拍落都覺得冇搵錯人。可能佢有小朋友關係,所以同梓朗都好夾,又演到媽咪嘅感覺,其他未結婚、未有小朋友嘅演員係畀唔到呢啲感覺。」

主角陳山聰接受無綫娛樂新聞台專訪時曾透露,劇中不少配飾及衫褲鞋襪是私伙,當中包括Maurice戴的文青Feel眼鏡。談到山聰造型,監製阿細笑指當初與服裝指導為此搲爆頭:「佢拍完《超能使者》後剷短個頭,我同形象指導當時諗到頭都大埋、先諗到呢個造型,因為佢真係剷得太短,所以要用假髮,係用真髮做嘅假髮,市面上都買到。」 

李施嬅亦同樣對角色造型「貢獻」不少,監製阿細更笑指可能是施嬅從演以來最「甘」一次:「佢有提過拍咗咁多劇,未試過造型要做咁耐同做咁多次,每次都超過10粒鐘。」

(即時娛樂)