《肥美人》16強性感造型照全公開 網民讚正能量有自信 (13:41)

文章日期:2022年04月21日

ViuTV選美真人騷《肥美人》自播出以來,惹來不少迴響。ViuTV昨晚(20日)深夜在社交平台上載16強參賽者的超性感造型照,各人只以一塊布遮擋身體重要部位,並在陳葦璇、練美娟的指導下擺出充滿自信的性感姿勢。

ViuTV發文表示︰「【《肥美人》16強性感MAX造型照全公開!好好感受美麗帶嚟嘅震撼!】16強肥美人喺娟姐同葦璇指導下,將自信同性感推到巔峰,完美向大家展示最靚嘅一面!一齊好好欣賞!留言讚嘆!你又睇好邊個會成功晉級呢?」

照片獲不少網民留言稱讚,指「各位肥美人對自己充滿自信,散發着正能量、開心嘅氣息」、「多謝ViuTV令我相信就算女仔幾瘦幾似人都好,都唔一定係靚嘅,人不可貌相」、「證明到美係可以從多角度去睇,只要有自信,一定做到」、「努力活出自己嘅美麗人生,所以你哋值得美麗!加油!視覺同感覺真係好靚」、「佢哋真係好正,好有自信」等。

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕肥美人