陳柏宇示範演唱會Boxset內Card Game玩法 玩到飛卡收場 (18:27)

文章日期:2022年04月29日

陳柏宇(Jason)的第2個紅館個人演唱會《FIGHT FOR Live in Hong Kong Coliseum》CD + BLU-RAY Boxset,在上星期面世,推出一星期便傳來喜訊,銷量報捷稱冠。不少歌迷除了可重溫當日演唱會的感動,更紛紛談論盒內的Card Game,成為歌迷之間的熱話。

Jason上星期趁着Boxset推出,除了在社交網玩直播開箱,又親自落旺角實體CD店簽碟,對於演唱會BLU-RAY由預售到推出,獲歌迷熱烈支持,他說:「梗係開心啦,因為個演唱真係好正,除咗畀粉絲睇碟重溫,有啲粉絲可能當日嚟唔到,都可以睇碟補數,亦可以畀佢哋睇清楚Detail位,睇到我哋演唱會上花嘅心機。如果大家可以喺大電視播,都一樣有現場感㗎!喺屋企睇,仲可以隨意尖叫,約埋家人朋友一齊睇又得,係咪好抵先?但記得唔好嘈到隔籬鄰舍。」

今次的Boxset除了有得聽(CD)和有得睇(BLU-RAY)之外,隨碟附送、不作散賣的Card Game,該疊卡上有不少「點醒」名言,Jason希望粉絲在有煩惱時,可以抽出卡牌找「答案」,如同他在大家身邊,為大家解疑難一樣。很多歌迷都玩個不亦樂乎,雖然有部分字句讓人摸不着頭腦,但似乎也配合Jason的「陳伯」風格,歌迷們十分受落。

為了讓大家清楚了解Card Game玩法,Jason特別拍片放在其YouTube頻道中,親自示範,他預先收集網民問題,並代為抽牌,得出結果後,加上「陳伯」獨特見解,希望可以為網民解疑難。起初Jason都講得幾中,似模似樣,但後尾愈抽愈「出事」,更奸詐得重新抽牌,當他發現未能自圓其說之後,竟然像小孩一樣「飛」走手上的卡。Jason在片尾更搞笑地「逆向銷售」,以Card Game吸引粉絲買碟支持。

(即時娛樂)