勁騎26|Alton做義工為浪浪善終 送往生動物最後一程 (14:40)

文章日期:2022年05月03日

由MIRROR成員王智德(Alton/王勁)主持的ViuTV節目《勁騎26》,昨晚(2日)播出第6集,今集暫且放低平時節目搞笑輕鬆氣氛,而Alton化身「浪浪送行者」義工,跟隨其他義工執拾在路上不幸往生的動物,並送牠們最後一程。

Alton先到訪「浪浪送行者」阿峰家中,詳細了解浪浪送行者工作,Alton問阿峰:「電單車同呢樣嘢點樣拉上關係?」阿峰說:「電單車主要喺高速公路﹑或者行鬼祟小路,塞車時我哋可以快啲到現場,我哋義工隊八成都係電單車,亦都有私家車,如果係大型狗隻,多數會用私家車。」

Alton跟義工阿峰和Sammi於凌晨時分,駕駛電單車出發,先後在元朗的公路上,執拾往生動物遺體,他們接收了疑被毒死的貓咪,以及在渠道死去數天﹑傳出強烈臭味及屍身發脹的毛孩。

Alton見到貓貓遺體時,一時哽咽,他跟義工細心地為貓貓善終,鋪好毛巾﹑清潔身體﹑為貓貓檢查晶片﹑放上往生蓮花﹑將遺體放入膠袋束好,並在頭部貼上大悲咒令貓貓安息,Alton說:「好啦﹗貓咪安息,我哋已經盡量將呢段路尾段做得好啲,希望你開心。本身呢份工作係理性嘅,但當你見到佢哋身體之後,完全係感性主導。」

之後Alton和阿峰及Sammi處理屍身發脹的毛孩「沙皮」遺體,在過程中Alton雖難以忍受強烈臭味,本身怕污糟的他,最後憑信念兼克服心理障礙,並將一桶漂白水倒落毛孩身體,幫牠「冲涼」,Alton說:「我嚟幫你㗎﹗」

之後他和阿峰合力包裹浪浪遺體,Alton說:「比着你係佢(浪浪),你都想有人幫手,到你真係去做,做完後就會發現係值得嘅﹗」及後Alton填寫善終單據:「上面有一項寵物名稱,我哋知道佢(毛孩)叫沙皮,喺前面加個暱稱:『Alton的朋友』。」

一星期後,Alton和浪浪義工到寵物善終服務公司,為浪浪火化,送牠們最後一程:「呢個幫忙嚟到呢度,我覺得係有始有終嘅愛,令佢哋有尊嚴地離開,不單止幫到佢哋,仲幫到我自己,我學識唔好睇小自己力量,只要你付出一分力,就會影響到其他人,其他人再付出一分力,呢份力量可以變得好大,浪浪喺彩虹橋上開開心心啦﹗」

(即時娛樂)