MIRROR紅館騷優先訂票3小時售罄 網民鬧爆未開賣先死App (13:25)

文章日期:2022年05月12日

人氣男團MIRROR將於7月尾舉行10場紅館演唱會《MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》,繼早前指定信用卡客戶可優先訂票外,指定虛擬銀行客戶今早10時起亦可優先訂購門票。

由於大批鏡粉同時登入網站,導致訂票網頁及銀行的手機程式速度十分緩慢,大批粉絲因未能登入,紛紛在銀行的社交網留言鬧爆,稱「個App又死咗,個網又不停Retry,玩咗1.5hrs喇,賣完出聲好過啦」、「未開賣先死APP,你哋真係勁呀」、「10:00開始無限輪迴,到而家都未入到,不斷重試囉」、「咩App緩慢,根本就入唔到去」。早上11時半後,也有少部分粉絲留言稱成功買到演唱會門票。購票網頁於下午1時13分宣布門票售罄。

森美今早主持電台節目,在播放完MIRROR成員呂爵安新歌《Elevator》後問拍檔Marco︰「嘩,做咩播佢哋啲歌?好多人買唔到飛好心痛呀,一聽到佢哋啲歌。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕紅館演唱會