張敬軒化身「賽勒斯」拍MV 任意穿越現實與元宇宙 (17:57)

文章日期:2022年05月12日

正舉行紅館演唱會補場的張敬軒,今天(12日)推出全新歌曲《賽勒斯的愛》,MV於傍晚6時上架。

歌曲的創作背景是軒仔近月來十分感興趣的題目:人工智能(AI),他說:「由於我哋今年有Metaverse(元宇宙)的project,而Metaverse入面除咗大數據,其中一樣都好重要就係後台AI嘅編程。」在元宇宙的計劃中,有軒仔自己設置的兩個分身:Hertz及Cherlas,2人均由AI系統發展而成。

歌曲及MV的故事是一個「聯想」,軒仔相信AI在不久的將來會有自己的思維、情感:「所以今次呢首歌係講喺Metaverse入面兩個參與AI project嘅數碼人物,佢哋冇按既定程式去執行命令,佢穿破咗板塊、鏈塊計法,兩個人之間開始有人類感情。佢哋喺現實生活當中,兩個人因為性格唔同而冇辦法相處、相愛,但當佢哋進入到元宇宙,因為大家都係行緊同一個logic,所以喺元宇宙入面,大家係可以得到相處、相愛嘅機會。」

這正反映出真實世界人們所面對情况:「喺元宇宙當中,大家可以選擇一個角色畀自己,實現到好多現實世界唔可以實現嘅嘢,甚至乎有啲感情,可能現實當中,大家唔可以喺埋一齊,但喺元宇宙當中,係可以相愛同相處,就係呢首歌的創作背景。」

MV中,軒仔飾演賽勒斯,他能任意穿越現實與元宇宙,只要輕觸耳背上傳送鍵,便可穿越到元宇宙空間。一次軒仔在虛擬世界中錯下決定,對明明心儀的女生卻斷言拒愛,他誤信在虛擬的元宇宙空間作這決定,傷害性會同樣虛幻似無,但情感的穿透力既穿越時空,也穿越身心,不但令對方留下一道傷痛烙印,更甘願遺棄自我,斷送現實中純潔的靈魂。

創作班底方面,軒仔找來兩位瑞典音樂人SAMDELL及Amadeus Sögaard作曲,他說:「我同SAMDELL係網友,因為我見到佢最初有幫Justin Bieber幾隻歌,重新做過一個concert的live arrangement,所以我聯絡佢,同埋佢亦有幫好多韓國歌手、組合作曲,佢係十分熟悉亞洲樂壇曲風;Amadeus嘅daddy係瑞典一個好出名嘅歌手,佢自己亦都係一個好好嘅歌手。」

填詞由T-Rexx操刀,同時亦是他們首度合作:「我睇過佢近期嘅作品,覺得好有心思。呢位新晉填詞人喺文字、喺畫面嘅敘述,或者心情嘅表達上都係好擅長。後來識咗佢先知道原來佢係Rap人,我就覺得佢會做啲好有態度嘅音樂,但係寫情歌又寫得好好喎,感情好細膩。」

(即時娛樂)