旅遊達人︱羅允芝挑戰虎吼石河膽怯 6號蒙眼坐輪椅上山 (23:33)

文章日期:2022年05月17日

由謝茜嘉、6號@RubberBand(繆浩昌)、謝利、羅允芝(Giann)、林輝及陳韻行(Kanya)主持的香港開電視節目《旅遊達人II出走》,逢周一至五晚上10時30分播出。今次由主持帶隊安排行程,其中6號獲老婆驚喜錄音;Giann與Kanya則挑戰極高難度虎吼石河。

最新一集是6號蒙眼坐上輪椅,體驗模擬衰老過程。製作組播出一段驚喜錄音,原來聲音來自太太兼填詞人呂甜(Tim Lui),她大講搞笑感人之言:「打邊爐成日咁濃味,又話減肥。雖然你老咗行動不便,會非常之拖累我,但我都會喺你身邊照顧你。」6號甜蜜回覆:「調返轉,我都希望我係照顧佢嗰個。」

Giann在節目中再接受挑戰,與Kanya行極高難度的登山路線「虎吼石河」。Giann忍不住大叫:「我有啲怯,好驚呀!」Giann事後說這次攀山經歷令她明白到,承認自己的軟弱亦是一種內心強大的表現。Kanya笑指Giann初生之犢不畏虎,欣賞她的勇氣:「我覺得Giann一開頭有啲似啱啱開始去旅行時嘅我,即係唔識死。」

(即時娛樂)