ANSONBEAN拍MV挑戰不可能 喪操曬肌狂跳26小時攰到暈 (16:38)

文章日期:2022年05月25日
ANSONBEAN拍MV挑戰不可能 喪操曬肌狂跳26小時攰到暈(大會提供影片,剪接:娛樂組)

ANSONBEAN(陳毅燊)最近為拍新歌《RISE》MV連踩26小時,由開始熱身運動、體能訓練、器械操肌、打拳和武術等,至翌日清晨拍跳舞部分,精力旺盛的ANSONBEAN都投降,導演嗌cut收工,他即累到跪地,但他感滿意:「呢首歌就係要挑戰不可能!」

新歌MV裏ANSONBEAN為友報仇,苦練武術,潛入敵方將壞人打到落花流水,鏡頭前結實肌肉,身手敏捷,鏡頭外他操練了很長時間,「呢首歌《RISE》歌詞講『挑戰不可能』,我細個有學武術,亦好鍾意睇動作片,所以我想將武術加入MV。其實我自問未完全ready,諗住練多啲到暑假先拍,不過就係想『挑戰不可能』,無人會知幾時係完全ready,唔好諗咁多,將呢刻真實呈現畀大家睇」。

早上7時開工,ANSONBEAN提早起牀在家裏做運動熱身兼去水腫,他說:「諗住上鏡靚仔啲,喺屋企早啲起身workout去水腫,點知去到拍攝現場要影我操練,拍咗4個鐘,到下午我開始暈陀陀,狀態比較差,我趁轉景佈置時瞓咗一陣。」

ANSONBEAN半小時後回復狀態,不過最令他醒神是吊威也,他說:「本來個人渾渾噩噩,但吊威也一『戚』住底褲位,嘩,醒晒!」全日體能挑戰後,他笑言由早上大隻仔,收工時已變成細隻仔。

連場打鬥,最困難是土地問題,他說:「練習九節鞭要好大空間,唔可以喺屋企練,好驚揈傷人和打爛燈,嚟到拍攝場地才夠大夠高空間,可以盡情練習。另一個難度係拍對打戲,有一個動作我用手撳地起腳翻筋斗同時踢倒一個人,力度要掌握得好好,太細力翻唔到筋斗,太大力又會踢傷人,NG咗幾次。」

轉眼天光了,開始拍攝跳舞部分,ANSONBEAN與10位舞蹈老師配合不同角度和燈光氣氛,重複跳10幾遍,直至導演嗌「cut收工」,長達26小時拍攝終於結束,ANSONBEAN體力透支跪在地上喘氣。

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳毅燊