魯庭暉收小觀眾來信 擔心MakerVille財政 追問何時開拍《膠戰3》 (20:34)

文章日期:2022年05月29日

前ViuTV董事兼總經理、現任MakerVille行政總裁的魯庭暉,昨天(28日)在社交平台上載一封小觀眾來信,小觀眾除在信中分享身患的罕見病終有機會獲得治療外,還恭喜MakerVille的成立。小觀眾說︰「恭喜你成立新公司MakerVille,我都想加入成為其中一個Makers!祝新公司順順利利,夠錢用嗎?請問幾時開拍《膠戰3》?」

魯庭暉回覆︰「應徵者非常關心我們的財務狀況... 小朋友,開心聽到呢個消息。你識得關心別人,又鍾意我哋啲節目,咁你要身體健康呀,長大做一個好人,跟住嚟搵生Bear面試啦,到時你估《膠戰》會唔會仲拍緊唔知第幾季呢?等我問吓Edan叔叔、珈其叔叔、Jeffery叔叔、肥腸叔叔、阿正姨姨、Hillary姨姨先...(作為一間無分你我嘅大愛公司,我點都唔會叫佢哋哥哥姐姐,唔該同我同Grade啦,你哋6個叔叔姨姨)」

《膠戰》的阿正(黃正宜)留言︰「正姨姨隨時Ready㗎喇﹗」岑珈其亦說︰「So sweet﹗」

MakerVille是電訊盈科媒體集團旗下新公司,專注內容創作、藝人管理及活動管理,同時繼續為ViuTV提供創意及優質內容,並探索香港以外的內容製作合作及機會。MakerVille旗下藝人有人氣男團MIRROR、ERROR、P1X3L、女團COLLAR,以及強尼、練美娟、沈殷怡及陳俞希等。

(即時娛樂)

相關字詞﹕魯庭暉