喬寶寶移居蘇格蘭兩年掛念篤魚蛋 想返港工作唔怕隔離 (22:26)

文章日期:2022年06月11日

喬寶寶兩年前放下香港的工作移居蘇格蘭,他接受港台《舊日的足跡》主持車淑梅訪問,說一直記掛香港。喬寶寶稱在蘇格蘭親戚多,但香港則多朋友,氣氛不一樣。他說:「我好掛住女人街同廟街嘅美食,特別是篤魚蛋與絲襪奶茶。我喺呢邊好少遇上華人,要睇中文電視就要買盒仔,我希望我個孫學多啲廣東話。我好掛住香港,疫情緩和就返去。如果有得搵快錢,工作快靚正,隔離七日冇問題。我已經打咗四針,我係Superman!我老婆同阿媽最近都中咗招,不過佢哋都打咗針。阿媽80幾歲打咗3針,好快好番!」

早前喬寶寶帶80多歲的母親到加拿大探親,說要多帶媽媽走動,開闊眼界,讓她開心。他說:「我哋南亞裔人唔會將爸爸媽媽送入老人院,一定陪伴喺身邊。有時老婆唔喺屋企,老媽要沖涼、換衫、梳洗等,我都會做。我希望(自己)仔女見到會有樣學樣。潮流會變,但親情唔會變!」52歲的喬寶寶處於半退休狀態,自言沒有大目標,只希望有能力幫助別人,他的心願是拍一齣關於自己人生的正能量電影。

訪問中他又分享跟太太「喬嫂嫂」的結婚經歷,他說:「媽媽一直唔准我娶香港女仔!我19歲時,佢畀三張女仔相我揀,有加拿大印度西施、英國印度西施、印度嘅印度西施。第一個係千萬富婆,不過已經有細路,我麻麻哋鍾意。第二個係百萬富婆,但佢嘅體型同我差唔多,我驚洞房時會砸親我。第三個就係現在的喬嫂嫂,佢家族同我哋差唔多,擁有16個大球場嘅土地。阿媽算盤打得響,照傳統婚禮全由女家負責開支,我又唔貪錢嘅,哈哈哈!佢大我四年,個樣唔錯,係大學生,而我只係中學生。我結婚帶住乜嘢去?帶咗套西裝同牙刷囉!」

喬寶寶的威水史有2005年參加《殘酷一叮》,最終得到第二名。他說:「我當時喺懲教處工作,要押啲犯人去法庭,啲犯成日都話『你鎖我啦,我要比喬寶寶鎖』,真係唔知好嬲定好笑。」當年他還有一段跟曾蔭權一起搭港鐵的經歷,他回憶說:「嗰年我做咗叮王,曾蔭權做咗特首。有次真係咁啱佢第一次落區搭港鐵,我哋竟然坐埋同一卡車更並排而坐。身邊的阿叔問我『Where are you going?』我話我識講中文,但佢全程都同我講英文。望吓望吓原來佢唔係一般阿叔,係特首曾蔭權。佢搭港鐵,冇打煲呔,憑佢嘅語氣我知道佢一定有睇《殘酷一叮》。咁我咪恭喜佢,佢又恭喜我。跟住我見到有一個人影我哋相,我係懲教人員好機警,第一時間坐番正,又握手。佢喺油麻地落車,我就番到去荔枝角同啲阿Sir講見到曾蔭權一齊搭港鐵,仲互相恭喜。不過冇人理我,突然有個沙展問我有冇見到馬英九,又有人問有冇見到朱鎔基,有冇見到耶穌,佢哋完全唔信我……」後來有電視台聯絡並提出訪問,因為特首辦發了兩人合照給傳媒。

喬寶寶在香港出生,已認定自己是香港人。他說:「我希望逆境好快過去,永遠要正面去睇人生。人有三衰六旺,點解一定要將注意力集中喺衰嗰方面?無嘢係無可能,勤力啲,回報可能喺今日、聽日或者後日,我相信回報一定會嚟!」

(即時娛樂)