鏡粉買演唱會門票失望而回 花姐:MIRO特別場9成門票公開發售 (22:51)

文章日期:2022年06月11日

人氣男團MIRROR舉行12場紅館演唱會,其中8月5至6日兩場MIRO特別場,昨日在售票網以實名制公開發售,但有不少粉絲指購票時網頁出現「交易成功」,但遲遲收不到確認電郵,有些之後收到交易取消通知,感到失望及無奈。MIRROR經理人花姐(黃慧君)向傳媒表示跟售票網了解,如成功購票的MIRO會收到確認電郵,但昨日購票人數較多,可能較遲才出到。或有部分MIRO在支付過程超過限定交易時間,及未完整提交資料,便未能完成交易。

花姐今晚在社交網發文再解畫,指兩場MIRO特別場有9成門票供粉絲購買,她寫道:「頭十場演唱會公開售票,好多fans都買唔到飛,好失望。我哋聽到大家嘅聲音,係客觀嘅限制下,老闆及同事爭取加開兩場,冇sponsor,9成門票提供畀MIRO同實名公開發售,以及努力籌備live strean,我本人非常感激佢哋為MIRO做嘅嘢,因為我同MIRROR都好想MIRO可以一齊見證呢個里程碑。但場地限制,9成門票仍然未能夠令所有MIRO入場,非常抱歉。汲取今次經驗,相信未來我哋會做得更好。希望不久將來,MIRROR可以去到更大場館同大家見面!最後,想真心多謝你們一直陪伴!辛苦你們!」

(即時娛樂)