Ian向全能唱作人方位進發 MIRROR演唱會前再推個人單曲 (14:03)

文章日期:2022年06月13日

MIRROR成員陳卓賢(Ian)於新歌《Got U》除了與T-Ma攜手作曲外,歌詞、編曲部分亦有參與,Ian還兼任樂手,向全能唱作人方位進發。

今次是Ian首度與填詞人T-Rexx合作,但原來2人的創作過程,多以英文歌作主導。Ian分享《Got U》歌詞部分創作經過,他說:「我平時聽英文歌佔好大比重,聽到某隻英文歌嘅歌詞好啱《Got U》,就會成隻歌Share畀T-Rexx,跟住佢就會用佢嘅方法消化,再睇下可唔可以轉做廣東話歌詞,放喺歌入面,《Got U》就有呢個元素喺入面。呢個係一個幾得意嘅溝通方式,咁當然,我亦有話佢聽想要乜嘢主題同感覺,但用唔同語言嘅歌曲嚟做Reference(參考)都得意。」

作曲方面,繼《DWBF》及《搞不懂》後,Ian再次與T-Ma合作。有了上兩次經驗,他們了解對方喜好,創作上亦有默契。Ian說:「喺錄緊《留一天與你喘息》時,我哋已經決定咗用《Got U》嘅旋律,然後我哋上網聽下歌,聽完我就有啲諗法,T-Ma就話Try it,跟住就遞咗支結他畀我彈出嚟,錄咗入電腦,然後佢再砌啲嘢上去。T-Ma係好厲害亦好擅長呢一類曲風,所以我哋好快就完成咗《Got U》製作,呢首係幾隨心但唔輕率嘅作品,喺好自然環境下發生,然後有個Magic Moment促成呢個作品出現。」亦因為這次的忽然靈感到,Ian也多了編曲人的身分,在音樂路上的發展更見全面。

Ian透露在下月MIRROR紅館演唱會前,將會推出多一首個人作品,Ian說:「今年嘅第3首歌喺拍攝《Got U》MV其間,已經開始錄音,如無意外會喺演唱會前會有多一隻歌出現。新歌係我好鍾意嘅作品,寫完新歌嗰日都幾興奮,返到屋企冲涼又聽,臨瞓前又聽,我好期待,希望大家都期待。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕陳卓賢 演唱會