珍寶海鮮舫移離香港 李綺雯王智德齊懷念 趙學而:曾經有啲地方… (16:20)

文章日期:2022年06月15日

珍寶海鮮舫昨天(14日)移離香港,不少市民嘆不捨,因為珍寶海鮮舫盛載很多人的回憶。趙學而於2011年跟Alan So結婚,當日2人在珍寶海鮮舫設婚宴,學而在社交網貼了重遊婚宴場地的片段:「曾經 有啲地方 發生過嘅事 對於我 對於你 對於我哋 可能永遠都唔會忘記 假如 再一次返到去嗰個地方 你又會記起咩事? 記起邊啲人?#無論個世界有幾崩壞 #有你哋喺度呢個地方依然好靚。」

李綺雯亦在Instagram貼了幾年前出席友人在珍寶海鮮舫舉行婚宴的照片,她還有感而發抒發感受:「可能好多人會話成世都未去過,但係咪就等如無存在價值?如果我哋眼中呢啲嘢淨係呃遊客。咁我地生活既香港,當中歷史文化,每樣建築既故事,其實香港人有幾多人會了解。如果我哋香港人都不屑自己嘅歷史、文化同建築,喺國際旅遊上又可以有咩吸引價值。難道我哋真係想淪為一個水貨城嗎?

香港深度遊,作為香港人嘅我地,對香港歷史、文化、建築認識又有幾多?香港嘅歷史、文化、藝術、食物、特色產品,可唔可以唔好只向呃遊客嘅發展?導致最後自我崩壞?而踏實做自己既價值?而香港人可唔可以協力去發展、發揚、傳承?而避免香港被抹成一式一樣的模樣?」

MIRROR也曾在珍寶海鮮舫拍賀年MV,成員王智德(Alton)在Ig貼了幾張照片,相中他分別和姜濤、李駿傑(Jeremy)在珍寶海鮮舫留影。

(即時娛樂)