聲夢2|Crystal僅獲8盞綠燈遭淘汰 Jasmine不捨相擁爆喊 (13:06)

文章日期:2022年06月26日

《聲夢傳奇2》昨晚(25日)播出第3集,6位導師Gin Lee(李幸倪)、JW(王灝兒)、泳兒(Vincy)、布志綸(Alan)、林二汶(Eman)及林奕匡(Phil),各自派出Jasmine、Pamela、Crystal、Angel、金仔及Sabrina對決,他們面對總監郭偉亮(Eric Kwok)及陳奐仁(Hanji)點評,及現場25名專業評審評分。

Sabrina首兩集已憑超卓唱功備受關注,獲封超班「大魔王」!今集Sabrina獻唱難度頗高的《說散就散》,不但聲線沉厚、音域亦相當廣,且感染力強,獲Eric Kwok大讚:「呢個世界發生咩事,點解13歲係咁嘅?佢把聲好正,好厚、有啲沉同沙,希望佢唔好變聲。」最終Sabrina從25名專業評審手上獲得23盞綠燈,全場學員大表佩服,Sabrina亦難以置信。

昨晚第2高分,是獲得19盞燈、另一熱門Jasmine;3歲開始學唱歌劇的Jasmine,經導師Gin Lee教導後,擺脫「古典唱法」,以甜美靚聲獻唱《玉蝴蝶》,最終令Gin Lee滿意收貨:「好有自己諗法,根基都好紮實。」

出名「魔鬼」的舒文與伍仲衡則有感Jasmine感情欠奉,舒文更以激將法鼓勵Jasmine:「玉蝴蝶愛嘅程度係去到死物都愛,係一個瘋狂嘅愛情,你明咗之後,再大膽啲就得架喇,可以勁多30%。」

第3高分則為獲得17盞綠燈、同為熱門的Pamela,之前遭Eric Kwok批評唱歌似「新聞報道員」的她,今集贏回Eric Kwok正評謂:「成件事好見得人。」 

昨晚同陷陶汰邊緣的有之前已跌過入危險區的Angel,及在網絡頗受歡迎的Crystal,前者型格Look跳唱《發熱發亮》、後者則以可愛造型跳唱《I Wish》。Crystal最終因音準問題獲得8盞綠燈,成為首位出局學員。

對於Crystal出局,不少學員大感意外及流淚,與Crystal感情要好的Jasmine,一聽結果已哭成淚人,更在後台等候Crystal,2人相擁爆喊,Crystal事後怪責Jasmine搞喊自己:「我見到Jasmine喊,我就忍唔住,我哋應承過大家唔同組唔緊要,只要可以一齊走到後啲就好。當我知道我第一個被Foul,我攬住佢諗起之前講過嘅嘢,我就忍唔住。」

面對好友出局不知如何是好的Jasmine,向Crystal伸出友誼之手謂:「你今晚搵我啦!」卻慘遭Crystal淘氣派檸檬:「我唔想見到你呀!(因為唔想喊)」,二人間互動相當有愛。

(即時娛樂)