Strayz自資成團 首登舞台演出 技術故障靠執生 Ariel搞Gag勁爆笑 (15:26)

文章日期:2022年06月26日

由《全民造星IV》幾位參賽者VAL、CK、暐翹、榛綦及Ariel,自資組成的女團Strayz,昨天(25日)正式亮相,並首度於公開場合演出。幾位成員心情興奮,為了這次演出做足準備,5女更反客為主,自備禮物冧爆粉絲。

Strayz隊名源自「Stray(流浪)」一字,象徵隊長VAL、副隊長CK、暐翹、榛綦及Ariel是一班流浪的小朋友。以「流浪」形容自己,VAL解釋道:「我哋冇簽公司,自資做想做嘅音樂,因而得名。」

5人以女團身分首度出騷,參與《TIME'S UP Live》,演繹《#A5110》、《純孩兒》及《Stray》3首作品,其中《Stray》是首支派台歌,於派台前讓觀眾先聽為快。

首度以Strayz名義演出,她們十分重視,CK表示:「其實得知有演出機會嘅時候,當下好興奮係真嘅。雖然籌備演出時,遇到唔少困難,但我哋準備好自己,亦有勤加練習,希望做到最好,同時亦希望每位成員演出舒服,觀眾睇得開心。」

在昨晚演出中,Strayz準備唱第2首歌時,現場出現技術問題,一直未能演唱,Ariel情急智生,在台上搞Gag當笑話,與VAL一唱一和,帶動現場氣氛,事後暐翹笑言:「Ariel係我哋嘅笑話擔當,我哋平時相處都係咁樣。」Ariel搞笑說:「其實係Plan咗有個位畀我講笑,所以唔使擔心。」而處女演出過後,VAL坦言剛開始時略帶緊張,她說:「唱第一首歌時係有少少緊張,跟住第2、3首歌就放鬆晒!」

對於Strayz的首度登場,CK自評60分,因為她覺得可以做得更加好,Ariel則表示要睇Playback才知表演如何,但感覺上可以有70至80分,台下Fans反應熱烈,令她們感動不已,VAL說:「見到台下好多燈牌,好開心,好想完騷即刻出去搵佢哋!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕女團 搞gag 技術故障 暐翹