簡淑兒被麥大力上天下海追求感動 兩人拍拖逾1年曾鬧大交 (15:31)

文章日期:2022年07月08日

剛離開無綫的簡淑兒(Jessica)早前接受林柏希網上節目《月傾會》訪問時,表示入行10年決定離開Comfort Zone(舒適圈),看看自己能否有更多進步。Jessica回憶初入行曾被同事指她冇名銜、冇讀過藝訓班及演藝,亦冇後台,問她自覺憑什麼在這行發展。Jessica哽咽地說︰「我好想可以同佢講,我憑咩呢?就係憑我真係好鍾意呢一行,同埋我真係唔肯放棄囉!好想話畀大家聽,如果你真係好鍾意嘅話,你就去做。」

Jessica否認出身富貴︰「我真係唔係好有錢,屋企人就算搵幾多都好,都同你冇乜關連,因為你都要有你自己嘅生活,冇理由一世靠屋企。」她回憶當年在美國讀書被欺凌,曾被人剪頭髮及推落樓梯,性格自此變得內向,家人想她參選港姐增廣見聞,但沒想過她會一直留在娛樂圈工作。除了有錢女傳聞,Jessica多年來也被整容傳言纏身,她沒好氣地說︰「由我一入行到依家,選完港姐出嚟就已經咁講。我已經答過無數咁多次,唔想再答喇!如果要繼續講,我當然控制唔到,但係我選擇唔會再答呢個問題。」

與男友麥大力拍拖超過1年,Jessica回憶當日跟他發展時,他上天下海乜都做齊。她說︰「我問佢有冇興趣去行山,因為我係夜晚去行,跟住就去潛水,仲有一次就係我去捐血!行山嗰次,佢本身諗住女仔行山都係行下啫,但係嗰次我哋攞埋繩去爬,跟住佢就刮損咗!佢話如果佢上山下海都追唔到呢個女仔,都唔知仲有乜可以做,我聽完都覺得有少少感動。」Jessica透露兩人拍拖以來也曾吵架,最激烈一次是她的手機沒訊號,麥大力找不到她,兩人接着吵起來。Jessica說︰「因為佢擔心,但我嘅性格就覺得,我都唔知你打畀我,唔關我事㗎!」Jessica與麥大力均沒對方的電腦、手機密碼,因此不存在互Check的情况。她說︰「我從來都冇睇過佢電話,唔好話Check,就算佢玩緊電話,我連望都冇望!」

(即時娛樂)