做學校騷畀女圍兼Encore 張敬軒自嘲「做壞規矩」 (17:48)

文章日期:2022年07月11日

張敬軒日前獲邀出席一間中學的150周年校慶,並獻唱《遇見神》。軒仔甫出場,全校師生進入瘋狂狀態,現場歡呼聲大得幾乎聽不到軒仔歌聲,認真厲害。

演唱完畢後,幾位學生司儀向軒仔送花,原本打算回後台的軒仔被叫住,司儀說:「張敬軒先生,你睇吓群情洶湧呀,你唔係諗住淨係唱一首歌啩?係咪呀?」台下觀眾立即起哄,全場不停嗌encore,猶如重返紅館現場一樣,為了不讓同學仔失望,軒仔便說:「花我先唔收住,再送多一首歌畀大家,《櫻花樹下》。」最後更同全場觀眾自拍大合照。

事後軒仔表示起碼有3至4年沒有到學校演出,更笑說:「因為呢間係女校嘛,所以其實我咁大個仔,未試過畀咁多位女仔圍。同埋真係好耐冇做過學校騷,耐到我都唔記得,因為疫情至少都有3年,見到咁多年輕一輩,我都覺得自己個人青春咗、有活力咗,話晒我都係今年2022年度『哎呀新人』。」

之前紅館演唱會,軒仔encore到破紀錄,想不到今次學校騷,同樣被觀眾要求encore,軒仔笑言自己「做壞規矩」,「當然大家鍾意我嘅演出,我梗係開心,亦都一定盡量滿足大家要求,不過唔知會唔會做壞規矩?之後無論邊個場都要encore?咁就要睇現場觀眾,係咪真係想聽我唱多幾首啦」。

(即時娛樂)