I SWIM|Alton爆冷輸畀魏浚笙 向Stanley激動爆Seed (22:56)

文章日期:2022年07月15日

ViuTV劇集《I SWIM》今晚(15日)播出第5集,劇情講述啟賢中學校長,為免余浪沖(魏浚笙飾)重演水運會甩褲出醜事件而影響校譽,指令Miss翁(吳海昕飾)阻止余浪沖參賽,但Miss翁堅決守護學生應有參賽權利,而不惜開罪校長。

余浪沖得到李馬榮(呂爵安飾)的悉心指導後,他游泳潛力全面爆發,並在50米自由泳,爆冷擊敗A班主將羅力森(王智德飾),奪得首面個人金牌。高傲的羅力森無法接受敗給一個自己曾經瞧不起的人,打算退出接下來接力賽,隊長黃亞樂(邱士縉飾)極力勸阻,反令羅力森將長年被對方壓住的不滿情緒大爆發。

羅力森爆Seed並激動流淚說:「我覺得頭先仲樣衰過余浪沖甩褲。(輸贏咁重要咩?)你未輸過,你唔會明我哋呢啲未贏過嘅人,我儲埋成堆第二名,我自己都覺得好好笑,原來唔係你(黃亞樂)唔參加,我就會自動升到第一㗎,而現實係我無論去到邊度,都總有人叻過我呀﹗(所以我同你一齊贏返場接力賽。)唔同㗎,接力賽我連續贏5年,但因為你喺度嘛,如果接力賽一個人游晒4棒嘅話,你一定畀帶着我哋3個快,我﹑趙威﹑楊士福,都係你嘅負累,全世界都覺得A班係黃亞樂一人泳隊,呢個就係咁多年以來,我哋只做到隊友,做唔到朋友嘅原因。」

黃亞樂則坦言接力賽沒有他們3名隊友,他也會輸,羅力森再說:「咁幾好吖,可以做到第一個令黃亞樂輸嘅人,幾有型吖﹗」事件令5連霸的A班,陷入前所未有的危機,而焦Sir(楊偉倫)原先打算換定泳褲代羅力森出賽,不過最後羅力森收到黃亞樂的信息,而改變主意,繼續參加接力賽。

(即時娛樂)