《阿媽》官方預告片曝光 姜濤向Jer爆Seed:你以為我乜都有呀? (19:21)

文章日期:2022年07月19日

由彭秀慧執導﹑毛舜筠(毛姐)﹑姜濤和柳應廷(Jer)主演的電影《阿媽有咗第二個》,將於8月11日上映,姜濤和Jer分別在社交網貼了官方預告片,片中姜濤飾演的方晴,深受樂迷歡迎,就算飾演茶餐廳侍應,在茶記外都有很多粉絲守候他,而姜濤跟毛姐戲中兒子Jer飾演的子軒,有大量對手戲。

毛姐在戲中演經理人,她問姜濤:「有冇諗過做歌手?(姜:我細個有諗過㗎﹗)」

毛姐續說:「我覺得能力係用成績去證明,而唔係用年紀去證明。」其中一幕毛姐跟「兒子」Jer在車廂對話,毛姐說:「我講咗,總之我哋生活一切如常,你都要學下點樣照顧自己,你出年都去英國讀書喇﹗」

另一幕姜濤向Jer爆seed,並大聲說:「你以為我好好彩呀?你以為我乜都有呀?」而另一幕Jer跟媽媽毛姐嗌交,Jer說:「我唔想我阿媽咁叻呀﹗(毛姐:我冇得揀呀﹗)你冇得揀,所以我冇得揀呀?」然後姜濤則說:「我諗每個人都希望自己係被重視嗰個。」

(即時娛樂)