回歸|吳偉豪首拍親密戲滿臉通紅︰好難唔尷尬 (17:29)

文章日期:2022年07月22日

無綫劇集《回歸》昨晚一集播出區家謙(吳偉豪飾)及安若彤(游嘉欣飾)的「牀戲」,兩人拍攝時雖然只是簡單的攬攬抱抱,已經非常尷尬。

吳偉豪拍攝與女方跌坐牀上的場面時,短短幾秒已臉紅。他事後表示︰「始終第一次拍啲咁親密嘅戲,我唔係好易臉紅,但喺一班20幾人嘅劇組面前同一個異性有親密嘅接觸,好難唔尷尬。」吳偉豪笑言看劇本時才知道自己有除衫戲︰「我當堂嚇一跳,然後得啖笑。好彩我平時都有做吓運動同喼弗,拍嗰日再臨急抱佛腳做吓掌上壓。」

游嘉欣則說︰「我同吳偉豪開工冇耐就要拍呢場戲,我哋之前冇乜接觸過,所以真係幾尷尬。不過,我哋拍呢場戲時已經夜深,所以就算頭幾Take有啲怕醜,去到後面已經攰到唔識得怕醜。我喺場戲入面要孭住吳偉豪行,再將佢撻落梳化,我真係用盡全身嘅力先可以將佢撻到落去,實在太重喇﹗」 

(即時娛樂)

相關字詞﹕吳偉豪 游嘉欣