金曲頒獎禮|劉德華有留意MIRROR ERROR 盼有合作機會 (21:35)

文章日期:2022年07月24日
金曲頒獎禮|劉德華有留意MIRROR ERROR 盼有合作機會(拍攝、剪接:劉永銳)

久未現身無綫電視城的劉德華,今晚出席《香港金曲頒獎典禮2021/2022》,與炎明熹、姚焯菲等多位年輕歌手合唱。他在後台受訪時表示有留意一班年輕歌手,包括MIRROR及ERROR,也希望未來有機會跟他們合作。

對於港台及無綫首次合辦頒獎禮,華仔說︰「咁多年唔同台都有自己嘅頒獎典禮,依家喺呢個資源同團結下,由兩個台做起,希望以後其他...我都唔知可唔可以講...即係ViuTV呀...或者其他台,所有嘢大家可以一齊商量吓,一齊搞一個,呢個就係我今日出現喺呢度,希望可以帶到嘅感覺。」談到今晚不是所有唱片公司也派人參與時,華仔表示︰「係呀,一個商業市場,你哋都明㗎啦﹗」

華仔目前在港拍戲,他表示完成後會返內地拍攝另一部電影,之後回港籌備開拍《拆彈專家3》。他現在以拍戲為主,暫時未有開紅館演唱會的計劃,或會有較小型的演出與歌迷見面。

相關新聞︰金曲頒獎禮|Supper Moment獲香港金曲樂隊大獎

相關新聞:金曲頒獎禮|呂爵安《E先生》打入10大 炎明熹MC鄭欣宜獲獎

相關新聞:金曲頒獎禮|劉德華打頭陣 與炎明熹姚焯菲年輕歌手合唱

(即時娛樂)