杜大偉暴肥冇Job 遭古明華訓斥 爆好友陳妙瑛心郁想復出 (19:35)

文章日期:2022年07月25日

人稱「David哥哥」的45歲杜大偉,效力無綫25年間歷盡高低,近日他接受無綫娛樂新聞台《星光路上》主持人潘盈慧訪問,分享了入行多年辛酸。

1997年加入藝員訓練班的杜大偉,原來起初一心打算做幕後,惟報讀電視台平面設計訓練班競爭太大,才誤打誤撞轉讀藝訓班,結果受導師黃霑、羅冠蘭、詹瑞文等薰陶,對演戲愈來愈感興趣。

2001年,杜大偉與林峯、黃宗澤、楊怡及葉璇等,組成「九男女」獲公司力捧,隨即伙拍當紅花旦陳妙瑛、向海嵐拍攝經典劇《無頭東宮》,亦因此跟陳妙瑛結緣成為好友。提到自《無頭東宮》後棄影從商的陳妙瑛,杜大偉大爆對方心郁郁想復出:「之前叫佢嚟《愛.回家之開心速遞》客串2、3集,佢有少少心郁嘅,佢私下同我講過有監製都想佢出嚟玩吓,佢都心大心細。」

在兒童組打滾13年的杜大偉,後來因做到「滑啞」,決定跳出Comfort zone,惜一直養尊處優導致身形暴脹,令重返劇組的他,遲遲未獲演出機會,好友古明華(古佬)也看不過眼,杜大偉憶述謂:「佢問我想點呢?呢個身形想搵你做猥瑣佬或者阿叔(角色),但個樣又未去到麻甩佬咁;想搵你做靚仔,但個身形又唔係!」

結果「唔嗲唔吊」的杜大偉扚起心肝減肥,找回定位,一步一步重獲監製賞識,除了於劇集《心理追兇 Mind Hunter》、《福爾摩師奶》、《十八年後的終極告白》甚有發揮外,近年還憑《愛‧回家》「關彼得」一角成功入屋!

(即時娛樂)