吳若希老公Alex靠Poker重振夫綱 三度「自殘」拋窒老婆 (13:17)

文章日期:2022年08月10日

J2節目《鋪鋪Poker》由郭偉亮(Eric)、方力申及陳欣茵主持,周六(13日)晚播出的最新一集,除了繼續有葉佩雯(Grace)和老公Eric大耍花槍外,接力再有吳若希與老公Alex上演「爛賭夫+爛賭妻」。

吳若希在Poker枱由上靶變下靶,除了遭老公Alex無限「負評」及「白眼」,無論手持爛牌或是好牌,都遭老公一眼睇穿,加上吳若希七情上面表情,令節目氣氛高漲。

原來Alex是Poker高手,早於20年前左右,已開始參加比賽,連吳若希亦笑說:「好勁呀,我老公真係!」平時嘻嘻哈哈的吳若希來到Poker枱上,仍改不了大笑姑婆本色,更多番以「聲殺」包括「我啲牌好Pretty」、「我啲牌好Handsome」、「Wow Wow Wow」及「OMG」等擾亂對手Alex、小方及Eric視線,可惜每次都遭老公一眼睇穿,更慘成3子圍攻及狂踩對象。Eric問Alex老婆在家中是否一樣經常嘻哈,Alex停頓數秒苦思後,竟爆出一句:「佢喺屋企咆哮多啲。」

自信十足的Alex為振夫綱,更3度在Poker枱上激動表示,不介意自殘力證自己對老婆睇通睇透,包括兩度大叫:「你(指吳若希)有蛇我切!」更厲害的是,Alex連吳若希手持什麼牌也瞭如指掌:「佢笑到咁,我同你講,佢一定中咗隻三!如果佢係三條,佢唔講嘢㗎喇。」被老公連環「踢爆」的吳若希只能「以笑遮醜」,Eric及小方亦笑得合不攏嘴。

(即時娛樂)