白色強人II|馬國明陳豪唐詩詠 視帝視后鬥演技 (20:15)

文章日期:2022年08月12日

無綫劇集《白色強人II》昨晚一集講述懷孕4個月的蘇怡(唐詩詠飾)與Vincent(陳豪飾)出勤救人時,蘇怡被踢跌並意外遭鐵枝插中背部;唐明(馬國明飾)聽到蘇怡宣布懷孕的錄音時,卻同時得悉蘇怡發生意外。蘇怡為了保住胎兒堅拒麻醉,並約見唐明。唐明為讓蘇怡安心,忍痛講大話︰「BB爸爸係唐明,你兩個一定冇事...」

3位視帝、視后在這幾場戲中的演出,被觀眾讚演技超班。詩詠笑言最難忘是要在「插着鐵枝」的狀態,聽陳豪與工作人員反覆商量「營救蘇怡方案」。她說︰「陳豪係咁研究我啲血應該流去邊,又提議話不如唔好鋸斷條鐵枝,但又有人話咁太長上唔到車。陳豪係好對手,我同佢第一日開工已經唔使Warm up,有時我突然加咗啲嘢,佢都會接到。」

談到蘇怡躺在手術牀上與唐明對話的感人一幕,詩詠直言兩人默契十足︰「人生遇到咁嘅對手真係好難得,佢應該係我人生中No.1有默契,同佢做戲冇顧忌,非常放心。」她回憶躺在手術牀上拍戲並不好受︰「張手術牀好難瞓,我個頭要喺上面,但個身就要斜落去,讓個位畀個假人,嗰個角度真係好唔容易。我唔記得自己瞓咗幾耐,一直好想去廁所,但又要忍住,因為一起身個過程好複雜,又要搵人扶我又要搬開啲嘢,但我都係忍唔住要去。」

《白色強人II》早前在內地網站率先播放,不少觀眾知道蘇怡與唐明最終要分開,怪責蘇怡為人自私。監製羅永賢說︰「其實佢冇怪到唐明救佢唔救個BB,只係佢一見到唐明就會諗番起冇咗嘅BB,記起所有嘅傷痛,所以佢先選擇分開,或者畀啲時間大家冷靜吓。」

(即時娛樂)