小組再披露MIRROR騷意外調查進展 舞者方方怒斥︰每晚同你搵命博? (13:05)

文章日期:2022年08月25日

MIRROR上月尾的紅館演唱會發生嚴重墜屏意外,壓傷兩名舞者,當中的李啟言(阿Mo)目前仍然留醫。政府的調查小組昨天(24日)再披露調查進展,指肇事鋼纜承受力量比同類鋼纜承重力少,而鋼纜機關上的護繩器設計與一般有異,涉事的LED屏幕實際重量亦與申報有異,引致鋼纜出現金屬疲勞。

MIRROR演唱會的舞蹈員之一、曾參加《全民造星IV》的方芷欣(方方),在社交平台就昨天公開的部分調查進展發聲。她怒斥︰「先唔講前期計算錯誤問題, Day 3有重新安全檢查,咁嚴重嘅損耗唔知?檢查咩?護繩器唔係護住條威吔,又夾住又磨損,安檢又睇唔到?帶班友嚟巡一圈又收工?金屬疲勞,真係意外?連安裝同原件都有問題,加埋舞台效果,吊上吊落又識轉又剩,邊個話ok可以咁樣用?個mon嘅使用程度又係邊個決定?開個show,主辦/承建商連機械嘅安全情况都可以唔知,即係掉我哋幾十個表演者上台每晚同你搵命博一鋪?罪孽深重,唔係一句我唔知唔關我事就得,正正就係,點解你會唔知?」

(即時娛樂)