好聲好戲2|李佳芯失準臨尾香 袁文傑殺入決賽 孖蘇韻姿樊亦敏爭冠 (14:23)

文章日期:2022年09月22日

無綫節目《好聲好戲》第二季的第三輪出賽藝人包括李佳芯(Ali)、袁文傑、陸浩明(6號)及黃俊豪。

昨晚一集,Ali伙拍好友黃庭鋒聲演《男親女愛》,首兩個回合表現出色的Ali,最終回竟然「臨尾香」,不在狀態的Ali聲沙沙,亦未能還原「Miss Mo」(鄭裕玲飾)奄尖腥悶神韻,主席評判之一潘文柏說:「你把聲出唔到嚟,太斯文喇,嗰種辣完全出唔到。」另一評判李致林也說:「語氣落差唔夠明顯。」黃鳳英則指Ali應付的片,難度系數不算高,認為Ali應可有更好表現。最終Ali只獲5盞綠燈,大比數落後其餘3名滿分對手。

完成第三回合比賽後,3位主席評判與龍天生、黃鳳英退席商討賽果。Ali最終回失準表現,令其失去不少分數,汪明荃說:「佢把聲去唔到應該要去到嘅Level。」袁文傑則因最終回爆Seed「大翻身」,令評判們留下深刻印象、其中阿姐激讚:「真係好鍾意佢做Benz雄(許紹雄),一睇佢個樣就係Benz雄!」潘文柏也說:「佢配得出奇地好。」成也司儀腔敗也司儀腔的6號,被指「每一粒字都好清晰,但配落角色就有啲輸蝕」,至於黃俊豪則獲讚懶音大有改善。

最終獲得4票的袁文傑,揮低只獲1票的Ali,成為最後一位晉身決賽藝人。袁文傑事後有感而發表示:「記得第一輯阿姐講過一番說話,令我好感動,佢話希望製作人唔好用嚟用去都係嗰幾個,要用多啲其他人,我覺得阿姐已經幫我哋講咗,咁我哋都要爭氣啲先得。」

本周六(24日)晚播出《好聲好戲》第二季決賽,袁文傑將聯同首輪出線者蘇韻姿、次輪出線者樊亦敏終極一戰,值得留意的是3位皆有份演出《愛.回家之開心速遞》,今次名副其實「愛.回家」內鬥。

(即時娛樂)